Витрати, пов'язані з витратами на утримання Державної протипожежної служби. Відповідно до статті 10 Федерального закону "Про пожежну безпеку", для виконання покладених на пожежну охорону завдань органами місцевого самоврядування встановлюються обов'язкові відрахування в розмірі 0,5% від загальної кошторисної вартості робіт з будівництва, капітального ремонту, реконструкції об'єктів, розширення, технічного переоснащення підприємств, будівель, споруд та інших об'єктів, за винятком робіт, що фінансуються за рахунок коштів місцевих бюджетів. Слід звернути увагу, що при визначенні розміру витрат, пов'язаних з витратами на утримання Державної протипожежної служби, згадані вище 0,5% слід обчислювати не від обсягу підрядних робіт, а від повної вартості, тобто з урахуванням вартості обладнання, проектування та інших витрат, що відносяться до "інших витрат", оскільки в законі "Про пожежну безпеку" сказано саме так - "у розмірі 0,5% від загальної кошторисної вартості робіт" ... Зазначені витрати включаються до граф 7 та 8 глави 9 зведених кошторисних розрахунків і кошторисів без нарахування накладних витрат і планових накопичень на них. Витрати, викликані порожнім пробігом автотранспорту до місця першої навантаження. Перш за все слід мати на увазі, що порожній пробіг автотранспорту, коли автомобілі роблять рейс туди і назад, туди-навантажені, назад - порожні, цінами прейскуранта 13-01-01 враховані. Але якщо автотранспортне підприємство розташоване не в тому населеному пункті, де відбувається завантаження і не в тому населеному пункті, де відбувається розвантаження будівельних вантажів, то виникає ситуація, при якій автомобіль щодня повинен здійснювати порожній пробіг, на початку робочого дня - під навантаження, в кінці робочого дня, після останньої на той день розвантаження - до місця дислокації. Ось цей то порожній пробіг до місця першої навантаження і від місця останньої розвантаження цінами прейскуранта 13-01-01 не враховано і повинен оплачуватися, а, отже, і включатися до кошторисної документації, додатково, у відповідності до Протоколу наради у Відділі кошторисних норм та ціноутворення у будівництві Держбуду СРСР від 21 вересня 1982 № 47. Витрати, викликані порожнім пробігом автотранспорту, включаються у зведені кошторисні розрахунки у випадку, коли пункт першої навантаження і пункт останньої розвантаження автомобіля знаходяться за межею населеного пункту, в якому розташоване автотранспортне підприємство. Розмір коштів визначається у відповідності з прейскурантом 13-01-01 виходячи з покілометрового розрахунку порожнього пробігу автомобіля до стадії першого навантаження або від пункту останнього розвантаження. При цьому враховується найбільш короткий пробіг. Засоби показуються в графи 7 і 8 глави 9 зведеного кошторисного розрахунку.
|