Вторник, 2024-04-30, 00:39 | RSS | Приветствую Вас Гость
Главная | Регистрация | Вход
Кошториси


Статті
Меню
Форма входа
Категории раздела
Стаття на тему [69]
Складання локальних кошторисів і розрахунків [6]
Складання об’єктних кошторисів і кошторисних розрахунків [3]
Складання зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва [9]
Складання договірної ціни [2]
Ресурсні елементні кошторисні норми України (РЕКН) [2]
Одиничні розцінки на будівельно-монтажні роботи [1]
Кошторисні ціни на будівельні матеріали [3]
Усереднені показники визначення загальновиробничих витрат [1]
Годинні тарифні ставки [1]
Укрупнені показники витрат для розроблення об’єктних кошторисів [1]
Показники для обчислення витрат на відведення ділянки під будівництво [1]
Теоретичні відомості [2]
офіційний документ [1]
Проектування [1]
Кошториси [10]
АВК-5 - Посібник [17]
Поиск
Друзья сайта
  • требования к проектной документации
  • Цікаве
    Главы и затраты, включаемые в сводный сметный расчет
    Договорная цена
    Затраты на зимнее удорожание
    Затраты по Главе 8. Временные здания и сооружения
    Мебель из ротанга для дачи
    Сводный сметный расчет стоимости строительства
    Порядок составления объектных смет ОС
    Порядок учета стоимости оборудования в составе инвесторской документации
    Затраты по сборке и размещению немонтируемого оборудования, мебели и инвентаря
    Локальная смета на приобретение оборудования (типовая форма № 5)
    Статистика

    Поиск

    Главная » Статьи » Кошториси

    Витрати, пов'язані з преміюванням за введення в дію побудованих об'єктів
    Витрати, пов'язані з преміюванням за введення в дію побудованих об'єктів

    Ці витрати перш включалися до глави 9 зведених кошторисних розрахунків і кошторисів завжди в безспірному порядку. Тепер же, з переходом на ринкові відносини далеко не завжди можна виявити в розділі 9 кошторисних розрахунків і кошторисів включення витрат на преміювання. Особливо по об'єктах, що фінансуються з позабюджетних джерел. Там, при укладанні договорів і кошторису-то не завжди є, не те що глава 9 зведеного кошторисного розрахунку або якісь там кошти на преміювання за введення. Логіка міркувань у замовників в таких випадках проста. Ми вам погодили суму, а яку частину з цієї суми ви направите на преміювання за введення, яку проп'є - це вже ваша справа, панове підрядники.

    Слід визнати, що певна частка справедливості в таких міркуваннях є. Адже в країнах з розвиненою ринковою економікою такі витрати на преміювання за введення в кошторисні розрахунки і контрактну ціну не включають. Ось вже і у братській України скасували включення витрат на преміювання за введення в зведені кошториси. Але, з іншого боку, по об'єктах, що фінансуються з позабюджетних джерел, вартість будівництва як правило вище, і суттєво, вартості будівництва об'єктів, що фінансуються з бюджету, отже, можна викроїти і кошти на преміювання. За-об'єктів, що фінансуються з бюджетних джерел, такого не викроїти. Тому, враховуючи, що по об'єктах, що фінансуються з бюджету, де все регламентовано як і раніше, слід зберегти колишній порядок включення коштів на преміювання. Ось і Держбуд Росії у своїх "Методичних вказівках по визначенню вартості будівельної продукції на території Російської Федерації МДС (81 - 1.99) "в числі інших витрат, що включаються до глави 9 зведених кошторисних розрахунків і кошторисів, передбачив витрати на преміювання за введення в дію побудованих об'єктів.

    Відповідно до пункту 9.8 додатка 9 "Методичних вказівок з визначення вартості будівельної продукції на території Російської Федерації МДС (81 ¬ 1.99)" витрати, пов'язані з преміюванням за введення в дію побудованих об'єктів визначаються розрахунком від підсумку граф 4 та 5 за листом Мінпраці Росії та Держбуду Росії від 15.03.93 № 463-РБ/7-13/32)

    Слід зазначити, що у згаданому листі Мінпраці Росії і Держбуду Росії від 15.03ю93 № 463-РБ/7-13/32 все зводиться до посилання на інший лист Мінпраці Росії та Мінбуду України від 12 серпня 1992 р № 1636-РБ/7-26 / 149, в цьому листі також все зводиться до посилання на листи Госкомархстроя РРФСР від 26 грудня 1991 р. № 15-5/55 і лист Мінпраці СРСР та Держбуду РРФСР від 10 жовтня 1991 р. № 1336-ВК/1-Д.Вответом листі Мінпраці СРСР та Держбуду РРФСР від 10 жовтня 1991 р. № 1336-ВК/1-Д, точніше в додатку до нього, і наводяться розміри коштів на преміювання за введення в дію в строк об'єктів у відсотках від кошторисної вартості виконаних будівельно-монтажних робіт . При цьому слід мати на увазі, що в даному листі витрати на преміювання за введення в дію об'єктів наведені у відсотках від кошторисної вартості будівельно-монтажних робіт, визначених у кошторисних цінах 1991 року.

    Але тут слід врахувати, що оскільки, як вже згадувалося в розділах 4 і 5, в п.2.2.2 "Методичних вказівок з визначення вартості будівельної продукції на території Російської Федерації МДС (81-1.99)" Держбуду Росії сказано, що при складанні кошторисної документації вартість робіт у локальних кошторисах може приводитися в базисному рівні, що визначається на основі діючих кошторисних норм і цін (1991 або 1984 року). Отже необхідно мати на увазі, що наведені вище розміри коштів на преміювання встановлені для включення до кошторисної документації в тих випадках, коли локальні кошториси складені в цінах 1991 року. У випадку, коли локальні кошториси складені в цінах 1984 року, слід керуватися і розмірами на преміювання за введення в дію об'єктів, встановленими в період дії кошторисних цін 1984 року. Ці. Розміри на преміювання, трохи вище, встановлені вони Постановою Держкомпраці СРСР, Держбуду СРСР і Президії ВЦРПС від 09.02.1987 р. (доведено до відома всіх зацікавлених сторін листом Держбуду СРСР від 01.10.1987 р. № 47-Д).

    При цьому слід мати на увазі, що згідно з наведеним вище листом сума коштів на преміювання розраховується, виходячи з повного підсумку за графами 4 і 5 зведених кошторисних розрахунків і кошторисів з урахуванням резерву коштів на непередбачені роботи і витрати і включається окремим рядком у графу 7 голови "Інші роботи і витрати". Аналогічний порядок включення до кошторису коштів на преміювання діє також при визначенні кошторисної вартості пускових комплексів.

    З викладеного вище видно, що наведені нижче в процентному відношенні від кошторисної вартості виконаних будівельно-монтажних робіт розміри коштів на преміювання за введення в дію в строк об'єктів, на вартість проектних робіт, вартість утримання дирекції споруджуваних підприємств не нараховується (як і на вартість обладнання) .
    Розміри коштів на преміювання за введення в дію в строк об'єктів у відсотках від кошторисної вартості виконаних будівельно-монтажних робіт наводяться нижче (зліва у відсотках від кошторисної вартості будівельно-монтажних робіт, визначеної у цінах 1991 року, справа-то саме в цінах 1984 року ):

    виробничим об'єднанням, підприємствам і проектним організаціям при складанні кошторисної документації на технічне переозброєння і реконструкцію діючих виробництв:
    Передбачати кошти на преміювання за введення в дію в строк і достроково виробничих потужностей та об'єктів за нормативами, збільшеним на 50 відсотків проти діючих ".
    Виходить, що порядок встановлений одними центральними органами (Держкомпраці, Держбуд, ВЦРПС) говорить про те, що розмір коштів на преміювання за введення в дію виробничих потужностей і об'єктів повинен бути єдиним як для об'єктів нового будівництва, так і для об'єктів реконструкції і технічного переозброєння, якщо для об'єктів даної групи встановлено один розмір коштів на преміювання (а в тих випадках, коли розмір коштів на преміювання по об'єктах нового будівництва та об'єктам реконструкції і технічного переозброєння наводяться окремо, перевищення складає 10-20 відсотків, але ніяк не 50 відсотків, як це зазначено у Постанові ЦК КПРС та Ради Міністрів СРСР від 13 березня 1986 р. № 328), а порядок, встановлений іншими центральними органами (ЦК КПРС і Рада Міністрів СРСР), говорить про те, що по всіх об'єктах реконструкції та технічного переозброєння розмір коштів на преміювання за введення в дію в строк і достроково виробничих потужностей і об'єктів повинен збільшуватися на 50 відсотків. І хоча ЦК КПРС давно вже немає і 6-я стаття Конституції СРСР давно скасовано, і взагалі на сьогодні діє не Конституція СРСР, а Конституція Російської Федерації, але Російська Федерація є правонаступником СРСР та Постанови Ради Міністрів СРСР, якщо вони не скасовані, діють і понині на території Росії. А оскільки статус Уряду вище статусу інших центральних органів, підвідомчих Уряду, то і виконувати слід документ, випущений Урядом. Тому, думається, порядок, встановлений Радою Міністрів СРСР (згадка про ЦК КПРС опустимо) у Постанові від 13 березня 1986 року № 328 слід дотримуватися і понині, а отже, розмір коштів на преміювання за введення в дію в строк і достроково потужностей та об'єктів реконструкції і технічного переозброєння в усіх випадках слід приймати в розмірах, наведених вище для нового будівництва, зі збільшенням на 50 відсотків. Окремо слід висвітлити питання, що стосується правомірності включення витрат на преміювання за введення об'єктів в експлуатацію у зведені кошториси на капітальний ремонт будівель і споруд. Не секрет, що часто замовники намагаються ухилитися від включення витрат на преміювання за введення об'єктів в експлуатацію у зведені кошториси на капітальний ремонт, посилаючись на те, що в наведених вище листах йдеться про включення витрат на преміювання за введення по об'єктах капітального будівництва, а про капітальному ремонті там мова не йде.

    Проте, в переліку інших витрат для включення до кошторисної документації з капітального ремонту будівель і споруд, затвердженим наказом Мінжитлокомунгоспом РРФСР від 17 квітня 1986 року № 203 йдеться про те, що кошти на преміювання за введення в дію житлових будинків та об'єктів соціально-культурного призначення після капітального ремонту повинні включатися у зведені кошториси практично в тому ж розмірі, що і для нового будівництва. До того ж, у введенні до "Методичних вказівок щодо визначення вартості будівельної продукції на території Російської Федерації МДС (81-1.99)" (сьомий абзац) прямо сказано, що "... положення цього документа поширюються на об'єкти капітального ремонту будівель і споруд всіх галузей народного господарства з урахуванням особливостей, відображених у відповідних методичних документах Держбуду Росії ".
    Отже, викладене в пункту 9.8 статті додатка 9 "Методичних вказівок з визначення вартості будівельної продукції на території Російської Федерації МДС (81-1.99)" поширюється і на об'єкти капітального ремонту.

    Категория: Кошториси | Добавил: ZIDAN (2011-01-31)
    Просмотров: 1196 Рейтинг: 5.0/ 5 из 1 |
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *:
    © Pa4o's 2009-2024