Тепер приступимо до безпосередньо формуванню кошторису витрат. Що стосується частини бухгалтерії, то тут немає ніяких планових кошторисів або чогось подібного, це випливає безпосередньо з цілей, принципів і методів бухгалтерського обліку. Протягом місяця на підприємстві здійснюються будь-які роботи, надаються послуги сторонніми організаціями, в загальному, здійснюється господарська діяльність. За підсумками місяця функціональними службами підприємства (механіками, енергетиками і т.д.) здійснюється узгодження актів виконаних робіт по підприємству, після чого ці акти підписуються і передаються безпосередньо до бухгалтерії. У бухгалтерії все відбувається як і скрізь. Розглядається правильність оформлення документів, наявність достатніх підстав для здійснення оплати і проводиться безпосередньо складання документів на оплату. Оплата на різних підприємствах виробляється в різний час, залежно від вказівок керівництва підприємства та умов договорів. Далі всі бухгалтерські документи заносяться в програму бухгалтерського обліку (наприклад, 1С Бухгалтерія), після того як дані занесені проводиться закриття місяця, яке включає в себе деякі регламентні операції. Коли процес закриття місяця бухгалтерією закінчений, бухгалтерські документи передаються безпосередньо в планово-економічний відділ підрозділів. Формування кошторису витрат на бухгалтерському етапі закінчується шляхом формування бухгалтерської кошторису витрат.
|