Пятница, 2024-05-17, 05:21 | RSS | Приветствую Вас Гость
Главная | Регистрация | Вход
Кошториси


Статті
Меню
Форма входа
Категории раздела
Стаття на тему [69]
Складання локальних кошторисів і розрахунків [6]
Складання об’єктних кошторисів і кошторисних розрахунків [3]
Складання зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва [9]
Складання договірної ціни [2]
Ресурсні елементні кошторисні норми України (РЕКН) [2]
Одиничні розцінки на будівельно-монтажні роботи [1]
Кошторисні ціни на будівельні матеріали [3]
Усереднені показники визначення загальновиробничих витрат [1]
Годинні тарифні ставки [1]
Укрупнені показники витрат для розроблення об’єктних кошторисів [1]
Показники для обчислення витрат на відведення ділянки під будівництво [1]
Теоретичні відомості [2]
офіційний документ [1]
Проектування [1]
Кошториси [10]
АВК-5 - Посібник [17]
Поиск
Друзья сайта
  • требования к проектной документации
  • Цікаве
    Главы и затраты, включаемые в сводный сметный расчет
    Договорная цена
    Затраты на зимнее удорожание
    Затраты по Главе 8. Временные здания и сооружения
    Мебель из ротанга для дачи
    Сводный сметный расчет стоимости строительства
    Порядок составления объектных смет ОС
    Порядок учета стоимости оборудования в составе инвесторской документации
    Затраты по сборке и размещению немонтируемого оборудования, мебели и инвентаря
    Локальная смета на приобретение оборудования (типовая форма № 5)
    Статистика

    Поиск

    Главная » Статьи » Стаття на тему

    Звітність бюджетних установ
    За інформаційним обсягом бухгалтерська звітність бюджетних установ поділяється на часткову -- звітність, що відбиває відповідні напрями бухгалтерського обліку (звіт про рух основних засобів, звіт про рух матеріальних цінностей і т. п.), та загальну -- ту, що характеризує всі господарські процеси в цілому (баланс виконання кошторису видатків, єдиний кошторис доходів і видатків).

    По відношенню до мети складання звітність поділяється на внутрішню і зовнішню. Зовнішня звітність призначена для зовнішніх споживачів інформації і має виключно регламентований характер. Типові форми зовнішньої бухгалтерської звітності бюджетних установ та інструкції про порядок їх заповнення розробляються і затверджуються Міністерством фінансів, Головним управлінням Державного казначейства України, Міністерством статистики України. Міністерства і відомства за погодженням із зазначеними органами можуть встановлювати додаткові спеціалізовані форми бухгалтерської звітності не пізніш як за 45 днів до початку звітного періоду. Внутрішня звітність використовується для потреб установи і має вільну форму .

    За функціональними ознаками установи бухгалтерська звітність може бути проста, тобто така, що характеризує один напрям діяльності установи (для вищих навчальних закладів -- підготовка спеціалістів чи характеристика діяльності науково-дослідного інституту при зазначеному вищому навчальному закладі; для медичного об'єднання -- характеристика діяльності поліклініки, лікарні, науково-дослідного підрозділу і т. ін.) чи діяльність однієї установи (в разі централізації обліку), та комплексна, яка, у свою чергу, містить зведену інформацію по всіх сферах діяльності і всіх установах. Як правило зовнішня звітність бюджетних установ є комплексною, оскільки відбиває склад майна та джерела його формування, включаючи майно філій та інших відособлених підрозділів, виділених на окремий баланс. За централізацією обліку зовнішня бухгалтерська звітність, яку складає централізована бухгалтерія, що обслуговує установи, містить також загальні результати господарської діяльності, склад майна цих установ та джерела його формування.

    За методом та джерелом фінансування виокремлюють: звітність, що складають бюджетні установи, які фінансують за рахунок коштів державного бюджету через органи Державного казначейства; звітність, що складається установами, які отримують кошти на свою діяльність із місцевих бюджетів, а отже фінансуються за відомчою структурою; загальну звітність. У відповідності до зазначеного класифікаційного групування здійснюється шифрування звітних форм бюджетних установ. Так, першій підгрупі звітності належить шифр ММБ, що означає "місячна звітність за місцевим бюджетом", другій підгрупі -- МДБ -- "місячна звітність за державним бюджетом" та третій -- ММДЖБ -- "місячна звітність за місцевим /державним бюджетом" або взагалі шифр відсутній.
    Категория: Стаття на тему | Добавил: Admin (2010-12-10)
    Просмотров: 1447 Рейтинг: 0.0/ 5 из 0 |
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *:
    © Pa4o's 2009-2024