Пятница, 2024-05-17, 07:02 | RSS | Приветствую Вас Гость
Главная | Регистрация | Вход
Кошториси


Статті
Меню
Форма входа
Категории раздела
Стаття на тему [69]
Складання локальних кошторисів і розрахунків [6]
Складання об’єктних кошторисів і кошторисних розрахунків [3]
Складання зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва [9]
Складання договірної ціни [2]
Ресурсні елементні кошторисні норми України (РЕКН) [2]
Одиничні розцінки на будівельно-монтажні роботи [1]
Кошторисні ціни на будівельні матеріали [3]
Усереднені показники визначення загальновиробничих витрат [1]
Годинні тарифні ставки [1]
Укрупнені показники витрат для розроблення об’єктних кошторисів [1]
Показники для обчислення витрат на відведення ділянки під будівництво [1]
Теоретичні відомості [2]
офіційний документ [1]
Проектування [1]
Кошториси [10]
АВК-5 - Посібник [17]
Поиск
Друзья сайта
  • требования к проектной документации
  • Цікаве
    Главы и затраты, включаемые в сводный сметный расчет
    Договорная цена
    Затраты на зимнее удорожание
    Затраты по Главе 8. Временные здания и сооружения
    Мебель из ротанга для дачи
    Сводный сметный расчет стоимости строительства
    Порядок составления объектных смет ОС
    Порядок учета стоимости оборудования в составе инвесторской документации
    Затраты по сборке и размещению немонтируемого оборудования, мебели и инвентаря
    Локальная смета на приобретение оборудования (типовая форма № 5)
    Статистика

    Поиск

    Главная » Статьи » Стаття на тему

    Внесення змін до кошторисів.
    Порядком № 17 передбачено, що бюджетні установи в процесі виконання покладених на них функцій можуть вносити зміни до кошторисів у випадках:
    · необхідності перерозподілу видатків за економічною класифікацією;
    · прийняття нормативного акта щодо передачі повноважень та бюджетних асигнувань від одного розпорядника іншому;
    · прийняття рішення щодо розподілу централізованих нерозподілених бюджетних асигнувань між розпорядниками;
    · необхідності збільшення видатків спеціального фонду бюджету внаслідок перевищення надходжень до цього фонду над передбаченими (запланованими) у бюджеті на відповідний рік;
    · прийняття рішення щодо скорочення (обмеження) видатків загального фонду бюджету в цілому на рік.
    У кожному випадку внесення змін до кошторисів і планів асигнувань складаються відповідні довідки, форми яких затверджено наказом Міністерства фінансів України "Про затвердження документів, що використовуються в процесі виконання бюджету” від 21.01.2000 р. № 10. При цьому перезатвердження кошторисів і планів асигнувань необов’язкове.
    У разі внесення установою змін до спеціального фонду кошторису довідка затверджується керівником установи, яка затвердила кошторис.
    Форма довідки затверджується Міністерством фінансів України.
    Після перегляду річних звітів про виконання кошторисів за минулий рік уточнюються показники перехідних контингентів станом на 1 січня поточного року виходячи з фактичного виконання плану щодо цих контингентів за минулий рік. За результатами перевірок у разі виявлення сум зайвих і завищених асигнувань вносяться зміни до кошторисів і планів асигнувань шляхом зменшення їх обсягів.
    Право скорочення асигнувань надається Міністерству фінансів України, Міністерству фінансів Автономної Республіки Крим, місцевим фінансовим органам.
    Виконання кошторисів і планів асигнувань здійснюється наростаючим підсумком з початку року.
    Звіти про виконання кошторисів і планів асигнувань подаються у порядку та за формою, встановленими Державним казначейством.
    Категория: Стаття на тему | Добавил: Admin (2010-11-30)
    Просмотров: 2259 | Теги: кошторис, звіти Рейтинг: 0.0/ 5 из 0 |
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *:
    © Pa4o's 2009-2024