Пятница, 2024-04-26, 21:10 | RSS | Приветствую Вас Гость
Главная | Регистрация | Вход
Кошториси


Меню
Форма входа
Категории раздела
Новини [24]
Цікаві нововведення [3]
Економічний аналіз [4]
Обзор [1]
Статті [11]
Будівництво [5]
Поиск
Друзья сайта
  • Словарик для строителя
  • Цікаве
    Главы и затраты, включаемые в сводный сметный расчет
    Договорная цена
    Затраты на зимнее удорожание
    Затраты по Главе 8. Временные здания и сооружения
    Мебель из ротанга для дачи
    Сводный сметный расчет стоимости строительства
    Порядок составления объектных смет ОС
    Порядок учета стоимости оборудования в составе инвесторской документации
    Затраты по сборке и размещению немонтируемого оборудования, мебели и инвентаря
    Локальная смета на приобретение оборудования (типовая форма № 5)
    Статистика

    Поиск

     › 
     › 
     › 
    про ринок ПВХ-профілів


    про ринок ПВХ-профілів
    15:13
    Найпопулярнішим способом заповнити простір вікон та дверей останнім часом стає вибір ПВХ-профілів, альтернативні - дерев'яні та алюмінієві конструкції, через складність у виробництві і дорогі матеріали, втратили свої позиції і сьогодні менш популярні: на них припадає близько 10% ринку, в частині більш вимогливих замовників. Бізнес по виробництву віконних і дверних ПВХ-профілів став ключовим споживачем цього полімеру. На його частку припадає до половини поставок в країну.

    Постає питання де вибрати саме якісні вікна та двері в умовах складної конкурентної мережі вашого міста.

    Сподівання не збулися

    Посткризові роки значною мірою підкосили будівельну сферу і разом з тим виробництво вікон-дверей. Зменшення попиту призвело до простоювання потужностей виробництва і збільшення конкуренції на ринку. В гонитві за споживачем на новому будівництву та вторинному ринку компанії конкурували зниженням ціни на профілі, що відповідно сказалося і на якості продукції вікон та профілей.

    Зміни

    За прогнозами аналітиків ріст продажів вікон та дверей зі ПВХ-профілів почнеться лише з 2013 року. Тому на цьому ринку ще можливі зміни. Якісь компанії й далі будуть знижувати ціни за рахунок зниження якості продукції, інші зроблять ставку на маркетинг та рекламні компанії для залучення клієнтів, можливо певні малі фірми стануть офіційними представниками-дилерами великих виробників.

    Потрібно не тільки користуватися ціновими критеріями при виборі виконавця чи надіятися на його відоме ім'я, а вивчити технічні характеристики продукції, що вам пропонується та співставити з Вашими потребами.
    Категория: Економічний аналіз | Просмотров: 2049 | | Теги: вікна, Двері Рейтинг: 0.0/ 5 из 0 |
    © Pa4o's 2009-2024